Forum The Freedom Fighters Strona Główna
»
Porady,problemy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne informacje
----------------
Ważne informacje
News
Porady,problemy
Informacje sojuszu
----------------
Pakty
Wojny
Rekrutacja
Skargi
Linki
----------------
Ogame.pl
Własne
Inne
Inne
----------------
Hyde Park
Pomoc
Poszukiwania
Ankieteria
*\/{} TYLKO DLA CZŁONKÓW F_F {}\/*
----------------
Wstep tylko dla F_F
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Forseti
Wysłany: Wto 20:03, 31 Sty 2006
Temat postu:
Lekkie mysliwce - 50 jednostek
Ciężkie myśliwce - 100 jednostek.
Ale Myśliwce są raczej do ataków, nie do przewożenia... uzywaj małych transporterów...
potem jak się dorobisz dużych to one mają 5 razy większą ładowność, ale są też wolniejsze...
Mały transporter - 5000 jednostek
Duży transporter - 25000 jednostek.
To wszystko możesz sprawdzić w zakładce stocznia klikając na dany statek...
albo w zakładce technika... tam masz nazwy każdych statków i jak klikniesz na nie to masz informacje o danym statku...
POZDRO!!!
BlesiaK
Wysłany: Wto 19:58, 31 Sty 2006
Temat postu:
a jaka maja pojemnosc [ile surowcow moga wziasc]?
Forseti
Wysłany: Wto 19:56, 31 Sty 2006
Temat postu:
zdecydowanie ciężki mysliwiec, bo ma większą wytrzymałość i lepszą siłę rażenia...
i np jak masz starcie dwóch flot, to w przypadku kiedy masz dwa małe myśliwce to stracisz jeden, a drugi Ci zostanie, a jeżeli z tą samą flotą będziesz walczył jednym dużym myśliwcem to nie stracisz go bo ma więcej punktów strukturalnych i w ten sposób praktycznie nie będziesz miał wogle straty... więc zdecydowanie bardziej w ciężkie myśliwce
BlesiaK
Wysłany: Wto 19:44, 31 Sty 2006
Temat postu:
co sie bardziej opyla:
-2 lekkie mysliwce
-1 ciezki mysliwiec
??
Forseti
Wysłany: Sob 23:11, 28 Sty 2006
Temat postu:
Wyjaśnienia najczęściej spotykanych skrótów używanych przez graczy:
Skróty dla statków:
* LM - Lekki myśliwiec
* CM - Ciężki myśliwiec
* MT - Mały transporter
* DT - Duży transporter
* Kr, Cr, Cru - Krążownik
* OW, BS - Okręt wojenny (dawniej SW - Statek wojenny)
* Kolonizator, SK - Statek Kolonizacyjny
* Re, Recki - Recyklery
* Sonda, SSz, EP (od ang. Espionage Probe) - Sonda Szpiegowska
* Satelita, SS - Satelita Słoneczny
* GS - Gwiazda Śmierci
Skróty dla struktur obronnych:
* WR- Wyrzutnia rakiet
* LL, LDL - Lekkie działo laserowe
* CL, CDL - Ciężkie działo laserowe
* DG, Gauss - Działo Gaussa
* DJ, Jon - Działo Jonowe
* WP, Plazma - Wyrzutnia plazmy
* MPO, MP - Mała powłoka ochronna
* DPO, DP - Duża powłoka ochronna
* RM - Rakieta międzyplanetarna
* Pr - Przeciwrakieta
Osoby funkcyjne:
* GO - Game Operator
* SGO - Super Game Operator
* GA - Game Administrator
* mod - moderator forum
* smod - Super Moderator
* FA - Forum Administrator
Inne skróty:
* FS - FleetSave
* RW - Raport Wojenny
* RS - Raport Szpiegowski
* Uni - Uniwersum
* Gal, Gala - Galaktyka
* kordy - koordynaty, czyli współrzędne położenia planety
* debris - odpadki, śmieci po walce, które orbituja w polu zniszczeń
* PZ - pole zniszczeń, miejsce gdzie znajdują się odpadki ze zniszczonych w czasie bitwy flot
* k - kilo, czyli tysiąc, występuje tylko w połączeniu z liczbą, np. 1k = 1000
* m - metal
* k - kryształ
* d - deuter
* En - energia
Forseti
Wysłany: Pią 21:45, 27 Sty 2006
Temat postu: Kilka przydatnych informacji na początek:
Cennik
Współczynnik przy budynku (x) oznacza ile razy więcej bedzie kosztował kazdy następny poziom. Cena każdego budynku rozpisana jest w następujący sposób: Metal:Kryształ:Deuterium
Kopalnia metalu (1,5) - 60:15:0
Kopalnia kryształu (1,6) - 48:24:0
Wytwornia deuteru (1,5) - 225:75:0
Elektrownia słoneczna (1,5) - 75:30:0
Elektrownia fuzyjna (1,8 ) - 900:360:180
Fabryka robotów (2) - 400:120:200
Fabryka nanitów (2) - 1000000:500000:100000
Stocznia statków kosmicznych (2) - 400:200:100
Magazyn metalu (2) - 2000:0:0
Magazyn kryształu (2) - 2000:1000:0
Zbiornik deuterium (2) - 2000:2000:0
Laboratorium badawcze (2) - 200:400:200
Magazyn rakiet (2) - 20000:20000:1000
Baza księżycowa (2) - 20000:40000:20000
Falanga czujników (2) - 20000:40000:20000
Teleporter (2) - 2000000:4000000:2000000
Budynki obronne
Cena każdego budynku rozpisana jest w następujšcy sposób: Metal:Kryształ:Deuterium
Wyrzutnia rakiet - 2000:0:0
Lekkie działo laserowe - 1500:500:0
Cięzkie działo laserowe - 6000:2000:0
Działo Gaussa - 20000:15000:2000
Działo jonowe - 2000:6000:0
Wyrzutnia plazmy - 50000:50000:30000
Mała powłoka ochronna - 10000:10000:0
Duża powłoka ochronna - 50000:50000:0
Przeciwrakieta - 8000:0:2000
Rakieta międzyplanetarna - 25000:5000:20000
Statki kosmiczne
Cena każdego statku rozpisana jest w następujšcy sposób: Metal:Kryształ:Deuterium
Mały transportowiec - 2000:2000:0
Duży transportowiec - 6000:6000:0
Lekki my�liwiec - 3000:1000:0
Ciężki my�liwec - 6000:4000:0
Kršżownik - 20000:7000:2000
Statek wojenny - 40000:20000:0
Statek kolonizacyjny - 10000:20000:10000
Recykler - 10000:6000:2000
Sonda szpiegowska - 0:1000:0
Bombowiec - 50000:25000:15000
Satelita słoneczny - 0:2000:500
Niszczyciel - 60000:50000:15000
Gwiazda �mierci - 5000000:4000000:1000000
Badania
Współczynnik przy badaniu (x) oznacza ile razy więcej bedzie kosztował kazdy następny poziom. Cena każdego badania rozpisana jest w następujšcy sposób: Metal:Kryształ:Deuterium
Technika szpiegowska (2) - 200:1000:200
Technika komputerowa (2) - 0:400:600
Technika bojowa (2) - 800:200:0
Technika ochronna (2) - 200:600:0
Opancerzenie statków (2) - 1000:0:0
Technika energetyczna (2) - 0:800:400
Technika nadprzestrzenna (2) - 0:4000:2000
Napęd spalinowy (2) - 400:0:600
Napęd impulsowy (2) - 2000:4000:600
Napęd nadprzestrzenny (2) - 10000:20000:6000
Technika laserowa (2) - 200:100:0
Technika jonowa (2) - 1000:300:100
Technika plazmowa (2) - 2000:4000:1000
Technika grawitonów (3) - 300000 energii na planecie (odkrycie natychmiastowe)
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin